Materiale til smågrupper og huskirke

Savner du inspiration til din smågruppe eller huskirke? Så kig med her. Her finder du en blanding af materiale fra Kolding Valgmenighed og fra andre kirker og organisationer, som kan være gode at anvende i begge sammenhænge

lectio devina.png

Lectio Devina

Enkel bibelmeditation til brug i fællesskaber eller i familien. Find folderen her.

sommeroase online.png

Seminarer fra SommerOase Online 2020 - Dansk Oase

Seminareret "Danskere, som finder tro"  fra SommerOase Online ligger på Dansk Oases Youtube kanal. Du finder videoerne i playlisten her.

thumb480_BUO-haefte.jpg

Må mit liv og mit hus altid tjene dig - Familielaboratoriet

Dette materiale består af studiehæfter med fire oplæg til forældre. Se undervisningen på playlisten her.

moeder-med-jesus-forside1-150x150.png

Møder med Jesus - Morten Hørning

Tid med Gud Thumbnail.png

Tid med Gud i det daglige - Kolding Valgmenighed

Dette materiale består af et online studiehæfte med to oplæg. Find materialet her.

Hænder med pære.jpg

Nåden forvandler - Kolding Valgmenighed

Dette materiale består af at online studiehæfte med fem oplæg, der lægger sig op ad prædikenserien "Nåden forvandler alt". Find studiehæftet her. Find prædikenserien som podcast her.

aabne-doere-logo_edited.jpg

Thoughts from the Underground - Åbne Døre

Dette materiale består af otte videoer med tilhørende oplæg. Du finder materialet på Åbne Døres hjemmeside.