Børnekirke (4-10 år)

I Kolding Valgmenighed elsker vi børn! Og det skal være sjovt og spændende at være i kirke!

Børnekirke er vores tilbud til de 4-10 årige børn til gudstjenesten under prædikenen. Børnene er med til den første del af gudstjenesten, hvorefter de går sammen med deres undervisere ud i mødelokalet inden prædikenen begynder. Når prædikenen er slut, kommer de tilbage ind i kirkesalen og tager del i nadveren.

Til Børnekirke hører vi om Gud, synger sange, er kreative, leger, og spiser sunde snacks. Vi ønsker at børnene lærer både hinanden og Gud at kende. Derfor arbejder vi på at skabe gode og tætte relationer, så børnene får lyst til at komme i kirke.

Er man endnu ikke fyldt 4 år, er man meget velkommen alligevel, man skal bare tage mor eller far med i hånden.

Områdelederen af Børnekirke er David Søholm Johansen, som kan kontaktes på 41198591 og david@kova.dk.

Børnekirke er organiseret i samarbejde med foreningen BUO-Kolding.