Bliv Sponsor

Kolding Valgmenighed er en aktiv menighed med 200 medlemmer, der drømmer om at gøre en forskel i Kolding. Hver uge er der mere end 100 personer gennem vores kirkebygning.

Virksomheder kan tegne et sponsorat som guldsponsor, sølvsponsor eller bronzesponsor. Som sponsor er du med til at gøre Kolding Valgmenigheds vision til virkelighed.

Nedenfor kan du se de forskellige fordele, man kan opnå som sponsor.

Clipboard01.jpg

Fagbog på hjemmesiden

Virksomheden findes på sponsorsiden på koldingvalgmenighed.dk med navn, kontaktoplysninger og logo. Se siden Sponsorer. Logoet virker som link til virksomhedens egen hjemmeside. Send logo i min. 200 px i png-format til info@kova.dk

Reklame på infoskærm

Virksomheden får sit eget slide i loopet på infoskærmen i caféen. Infoskærmen kører i forbindelse med diverse arrangementer og før og efter gudstjenesterne.

Send slide som JPEG i min. 1280x720px bredformat til info@kova.dk. Der skal desuden være plads til et horisontalt sponsormærkat i øverste højre hjørne på 350x75px.

Logo i bunden af hjemmesiden

Virksomhedens logo vises i gråtoner i bunden af koldingvalgmenighed.dk med mulighed for link til virksomhedens egen hjemmeside.

Send logo til info@kova.dk

Gratis leje af mødelokaler

Virksomheden får mulighed for gratis at leje lokaler på Industrivej 12 til arrangementer i forbindelse med virksomheden. Dette forudsætter at lokalerne ikke er optaget af kirkens aktiviteter.

Reklame på nyhedsmail

Vores nyhedsmail udsendes månedlig til over 100 modtagere indenfor og udenfor kirken. Virksomhedens logo vises i gråtoner i bunden af nyhedsmailen med mulighed for link til virksomhedens hjemmeside.

Send dit logo til info@kova.dk

Reklame på toiletter

Virksomheden får mulighed for 2 gange årligt (af én måned), at beklæde indersiden af toiletdørene i en ramme af størrelse A3.

(I øjeblikket har vi ikke mulighed for at printe A3 i høj kvalitet, ønsker du derfor din reklame i høj kvalitet: print den i A3, aflever printet sammenrullet på kontoret og mærk det Sponsor. Alternativ for reklame af lavere billedkvalitet send reklame som pdf i A3 til info@kova.dk.)

For nærmere information kontakt info@kova.dk