BUO

BUO er DanskOases børne- og ungdomsarbejde. Drømmen for BUO er, at børn og unge får en levende relation med Gud og tager del i kirkens liv og mission. Derfor arbejder BUO både nationalt og lokalt. Nationalt arbejder BUO med lejre som fx KonfiOase, PåskeOase og den store familiefest SommerOase, hvor der er spor og aktiviteter for alle aldre.

For at forbinde festen med hverdagen, bliver der løbende udgivet materialer fra BUO i form af børnelovsang, studiehæfter, guides og artikler som på forskellige måder understøtter trosrejsen fra barn til ung.

BUO arbejder også konkret med familier gennem Familielaboratoriet, som vejleder og inspirerer forældre til et godt og sundt familieliv – både i og udenfor kirken.
Rundt om i landet lever BUO’s lokalgrupper, hvor børn og unge mødes til børnekirke, juniorklub, ungdomsgruppe mv. Det er ofte her magien opstår. I det nære fællesskab er der plads til at stille spørgsmål og vokse sammen med andre.

Vi støtter BUO fordi vi deler den samme drøm for vores børn og unge.

Kontaktperson i Kolding Valgmenighed: Lone Nygaard Madsen